Ik begrijp het belang van een passend certificeringstraject voor uw organisatie. Met mijn goede kennis van kwaliteitsmanagement, help ik u graag bij het behalen en behouden van de juiste certificeringen, zodat u, uw cliënten en medewerkers daar blijer van worden. Van ISO 9001 tot HKZ en ZKN, ik sta aan uw zijde.

Hulp bij certificering.

Als certificeringsauditor van HKZ en ISO en ZKN heb ik veel ervaring in certificeringen. Ik weet precies wat nodig is. Deze certificeringen zijn vaak nodig zodat u kunt aantonen dat voldoet aan relevante normen binnen uw sector. Ik begeleid u op een leuke en lerende manier door het gehele proces. Van initiële analyse tot succesvolle certificering en dat vaak mogelijk binnen drie maanden.

De uitdagingen van certificering aanpakken

Veel bedrijven worstelen met een gebrek aan kennis over wat er verwacht kan worden tijdens het certificeringsproces. Ik helpt u hierbij door heldere uitleg en praktische begeleiding. Ik zorg ervoor dat u goed voorbereid bent en de certificering soepel verloopt. Zo kunt u zich focussen op uw kernactiviteiten en dat is de zorg voor de clienten.

Stappenplan

De zorg ligt bij de cliënten, patiënten, bewoners of deelnemers en dan wil je niet al te veel tijd en kosten kwijt zijn aan het opzetten van een kwaliteitsmanagementsysteem. Met mijn begeleiding krijg je een op maat gemaakt kwaliteitssysteem, wat werkt en wat wordt begrepen. Ik neem u stap voor stap mee! 

HKZ KO

  • Kennismaken, inventariseren wensen, behoeften en verwachtingen
  • Zes interactieve sessies die de norm betreffen. Inclusief een sessie met medewerkers om te informeren.
  • Een interactieve systeemevaluatie.
  • Formats voor het kwaliteitssysteem
  • Antwoord op uw vragen.

Strategie

Als er nog geen missie en visie en kernwaarden zijn vastgesteld kan ik op een leuke en interactieve wijze helpen deze vast te stellen.

ISO/HKZ

  • Kennismaken, inventariseren wensen, behoeften en verwachtingen
  • Zes interactieve sessies die de norm betreffen. Inclusief een sessie met medewerkers om te informeren.
  • Een interactieve systeemevaluatie.
  • Formats voor het kwaliteitssysteem
  • Interne audits
  • Antwoord op uw vragen.